Συχνές ερωτήσεις

1. Πώς μπορώ να παραγγείλω;

 Για να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία στο www.tiara.ro το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε το προϊόν / προϊόντα στο καλάθι αγορών, για να σημειώσετε τα υποχρεωτικά κουτιά "Συμφωνώ με τους όρους και τις προϋποθέσεις", για να πατήσετε το κουμπί "Τελειώστε την παραγγελία" , Για να εισαγάγετε τα στοιχεία επικοινωνίας και τα δεδομένα παράδοσης, για να επιλέξετε τη μέθοδο πληρωμής, μετά την οποία μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία. Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία, θα λάβετε αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης όπου μπορείτε να ακολουθήσετε την παραγγελία σας. Εάν δεν έχετε λάβει email επιβεβαίωσης, σας συμβουλεύουμε να κάνετε check in spam.

Άλλες μέθοδοι παραγγελίας είναι:

- Τηλέφωνο: στο 0760 769 769

- Με ιδιωτικό μήνυμα στο Facebook Messenger / Instagram

- μέσω email: contact@tiara.ro

2. Υπάρχει ελάχιστη τιμή παραγγελίας;

Η ελάχιστη παραγγελία είναι 35 LEI.

3. Πώς μπορώ να ακυρώσω / τροποποιήσω μια παραγγελία;

Είναι φυσιολογικό να αλλάξετε τον εαυτό σας. Εάν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί και θέλετε να το εγκαταλείψετε ή να την αλλάξετε, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο contact@tiara.ro για να την ακυρώσετε / τροποποιήσετε. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, δεν μπορούμε πλέον να την ακυρώσουμε / να την τροποποιήσουμε.

4. Πώς μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης;

Εάν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη υποβληθεί σε επεξεργασία, επικοινωνήστε μαζί μας και θα την αλλάξουμε, αλλά εάν η παραγγελία σας είναι σε αποστολή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το courier για να αλλάξετε τη διεύθυνση.

5. Πώς μπορώ να πληρώσω;

Στο τέλος της παραγγελίας έχετε μια επιλογή μεταξύ 2 παραλλαγών:

- ηλεκτρονική πληρωμή με κάρτα (εξαιρούμενη περιστροφή)

- Επιστροφή, στο The Courier

6. Ποια εγγύηση έχουν τα προϊόντα;

Τα προϊόντα μας επωφελούνται από εγγύηση 30 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης. Η εγγύηση της συμμόρφωσης που χορηγείται δεν επηρεάζει τα δικαιώματα που παρέχεται από το νόμο περί καταναλωτών και είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του GO 21/1992 σχετικά με την προστασία των καταναλωτών, με τις επακόλουθες τροποποιήσεις, καθώς και με τον νόμο. Αρ. 449/2003 και νόμος 296/2004.

7. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω "κωδικό έκπτωσης";

Εάν έχετε λάβει έναν κωδικό έκπτωσης, μπορείτε να το εισαγάγετε στο πεδίο "Κωδικός έκπτωσης", πριν ολοκληρώσετε τα δεδομένα παράδοσης. Είναι προαιρετικό και δεν συσσωρεύεται με άλλους κωδικούς ή/και προϊόντα δώρων!

8. Ποιο είναι το κόστος παράδοσης;

Η παράδοση είναι 16,9 lei οπουδήποτε στη χώρα, χωρίς τον φόρο πρόσθετου χιλιομέτρου. Στην περίπτωση παραγγελιών μεγαλύτερη από 249 Lei, η παράδοση είναι δωρεάν.

9. Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;

Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες. Σε πολυσύχναστες περιόδους, όπως η μαύρη Παρασκευή ή οι διακοπές, μπορεί να επεκταθεί σε 3-5 ημέρες.

10. Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;

Εάν θέλετε να αλλάξετε ένα προϊόν για να μας ειδοποιήσετε για αυτήν την πρόθεση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο contact@tiara.ro και ταυτόχρονα να υποδείξετε το προϊόν που θέλετε σε αντάλλαγμα. Προσοχή! Η ανταλλαγή γίνεται μόνο με ένα άλλο προϊόν της ίδιας τιμής ή μεγαλύτερη. Η ανταλλαγή για την ανταλλαγή είναι 16,9 Lei.

10. Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 14 ημερών από τη λήψη του χωρίς να επικαλεστεί έναν λόγο. Εάν έχετε αλλάξει γνώμη, θα πρέπει να αντέξετε τα έξοδα επιστροφής. Μπορεί να σταλεί μέσω οποιασδήποτε εταιρείας ταχυμεταφορών που θέλετε στη διεύθυνση στο δέμα. Τα προϊόντα πρέπει να συσκευάζονται σε ένα κουτί από χαρτόνι, περιέχει τα πακέτα στα οποία τα λάβατε και δεν παρουσιάζετε ίχνη συμπεριφοράς. Πριν στείλετε πίσω το δέμα, συμπληρώστε το Φόρμα επιστροφής .

ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ! Μην στέλνετε το δέμα μέσω της ρουμανικής θέσης.

 

11. Τι να κάνω αν έλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν;

Εάν έχετε λάβει ένα ελαττωματικό προϊόν ή ένα προϊόν διαφορετικό από το διατεταγμένο, πρέπει να μας ειδοποιήσετε σε 24 ώρες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο contact@tiara.ro με την υποστηρικτική εικόνα και θα το αλλάξουμε δωρεάν στο συντομότερο χρονικό διάστημα.

 

12. Πόσο καιρό παίρνω τα χρήματά μου πίσω;

Σύμφωνα με το νόμο, ο όρος επιστροφής των χρημάτων είναι το μέγιστο 14 ημέρες και επιστρέφεται αποκλειστικά σε τραπεζικό λογαριασμό. Παρέχετε ένα έγκυρο IBAN μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αφού ολοκληρώσετε τη φόρμα επιστροφής.

13. Μπορώ να κάνω μια επιστροφή αν δεν έχω πλέον το αρχικό κουτί;

Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σε οποιοδήποτε άλλο πλαίσιο που θέλετε. Τα προϊόντα που επιστρέφονται σε πλαστικές σακούλες θα απορριφθούν.

14. Τι να κάνω αν παραγγείλαμε περισσότερα προϊόντα και θέλω να επιστρέψω μόνο ένα μέρος;

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που θέλετε από την παραγγελία, εφόσον δεν αποτελούν μέρος διαφημιστικών συνόλων (δώρο 1+1), πακέτα με δωρεάν ή δωρεάν εκπτώσεις προϊόντων ή στην κατηγορία "outlet".